En mkt stolt mamma!

Hejsan hoppsan såhär på onsdagskvällen!
Dagen idag, började redan 04.54 då linnea tyckte det va dax att gå upp!
Men neeeeeej, nej neeej!
Jag har vant mig att gå upp tidigt, men inte såå tidigt.
Min första (eller andra tanke) var; Nej, det finns inget att titta på på tv nu, så jag gick å la henne ner igen.
Men ho ställde sig upp å så höll vi på med henne en stund.
Så jag satte på värmefläckten (HUR FAN STAVAS DET, FLÄKT ELLER FLÄCKT?) micke gav henne en flaska välling, sen tog det inte så långtid innan hon somna om å vakna lite över åtta.
Så vi gick upp å åt frukost och busade lite.
Tio körde vi till Lindängen för Linnéa skulle träffa Tandläkaren.
Visa sig att vi va en timme sena!!! (Micke hade skrivit upp fel tid).
Hon hade jättefina tänder sa han, självklart, vi sköter de ju :).
Sen körde vi ut till svågertorp å köpte gångjärn till en kökslucka å en garderobsdörr i mickes lägenhet.
Gick ett varv inne på rusta å Siba, sen körde vi å köpte falukorv och hem å gjorde korvstroganoff.
Nu på kvällen gjorde jag en tacopaj eller köttfärspaj. Hade ingen tacokrydda hemma.
Sen käka både hon å jag (hon åt inte pajen utan fick burkmat).
Innan mamma kom lekte vi på golvet och Linnéa ställer sig upp och går iväg :O!
Hon har en leksak med en katt som jagar en mus när man drar den framåt så det gjorde jag framför hennes fötter, å så jaga hon den!
ÅH min lilla flicka går!!!!
Min lilla stora flicka <3!
Bättre blir det.
När hon fått sin flaska välling och hon låg i sängen, gav jag henne nappen, släckte lampan å gick ut.
Hon sa inte ett ljud, så efter en stund gick jag in för att kolla henne, å jovisst, hon hade somnat!!!!!!!!
Jag ville gråta av glädje!
Jag har lyckats!!!!!!!!


Lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0