Audiologen!

Det gick bra denna gången!
Hon va inte alls för intresserad av att sitta å lyssna efter ljud.
Men hon klara det fint och läkaren såg bara att det va pyttelite "luftbrist"i vänstra örat (?)!
Sist var det det vänstra örat som va bra..hah.. jaja!
Hon e ju förkyld denna gången med stackaren, så han sa det kunde vara därför med.
Men snack om att operera in rör va absolut inte aktuellt!
Hon hör vad vi säger!
Även om hon inte lyssnar ;)!

Nu ligger mina sessor tänkte jag skriva å gjorde det med haha.
Mina älsklingar ligger å sover e stund å jag håller på att städa och tvätta!
Kärringagöra som vanligt ;).

Imorse när Linnéa vakna sjöng jag en snutt för henne och gav henne sin flaska.
Sen fick hon öppna sina paket, hon gilla åsnan, men pappret va lite roligare.
Hon sprang runt med pappret i händerna å tjöt glatt :)!
Stora flickan!

Ikväll ska det bakas, å så ska vi går ner till lokalen och duka å sätta iordning.
Blir tajt med tid imorron om vi ska göra det, plus fixa tårtorna å sånt.
Hoppas tårtorna blir bra.
Går på min fantasi och då kan det gå hur som helst :)!
Rita kommer å sitter vakt (linnea kommer ändå sova) här hemma medans vi e i lokalen!
Blir fel i rutinerna om vi tar med henne dit så pass sent som klockan 20.

Tror jag ska fortsätta här hemma :)!

Ha det fint!

HIPP HIPP HURRA FÖR MIN ÄLSKADE 1ÅRING <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0