Två vab-dagar + långledig!

Jes.
Onsdes kväll va inte rolig kan jag säga er!
Linnéa somna i vanlig ordning halv sju.
Vakna sen en stund senare å va jätteledsen. Hon fes å va dålig i magen!
La henne i sängen hos mig å klappa henne på magen (tänkte skriva smekte, men då hade nog någon missförstått, jag drog helt enkelt min hand över hennes mage) för det vet jag att hon tycker om å antog att hon hade ont i magen. Då somna hon till en halvtimme ungefär, men hon vakna när Micke kom, som hade fått gå tidigare från jobb eftersom jag trodde jag skulle jobba på torsdagen.
Efter många om å men somna hon om, men vakna igen klockan fem å va jäääättevarm.
Tog tempen som låg på närmre 39 grader.
Så jag fick vabba för första gången.
Hon va verkligen dålig igår stackarn.
Feber å "racerbajs" va det hela dagen!
Hon ville inte heller äta mat, men välling gick hem iaf.
Min älskade mamma kom hit med piggelin till henne, men det tyckte hon INTE om.. Det var för kallt.
Vilken unge tycker inte om glass??
På kvällen somna hon vid åtta å sov till halv sex imorse.
Tog tempen som visa 36.9.
Å eftersom klockan bara va så lite så fick hon flaska välling och så somna hon om å vakna vid åtta igen, Pigg som en nötkärna :)!
Å sen dess har hon inte haft ngn temp!
Det e verkligen fruktansvärt när ens barn e sjukt.
Man önskar att det va en själv!

Micke stack iväg till IKEA och köpte hörndatorskåpet som vi tittat ut.
Hade kostat 3500:- Vi betalde 1990:-!!
Ett riktigt kap det dära :)!
så nu ligger det två stora lådor i sovrummet som vi inte tänker packa upp förrän vi flyttat ;)!

Jag tog bussen till Entré där det blev dessa underbara plaggen till Lilli:




Sen gick jag bort till Coop där det blev lite saker till maten.
Det har blivit lite som en mötesplats för mig å Vicky.
De två senaste gångerna jag varit där, har hon kört på mig med sin vagn ;)!


Ikväll ska vi bara mysa, jag å Micke.
Linnéa sover redan. Hon va trött å gick omkring å tjura :P!

Imorron ska vi som sagt mäta i nya lägenheten, ska bli kul å se den igen :)!
Å så ska vi kolla på en bil ;)!
Undertiden ska Lilli va hos sin farfar & plastfarmor!
Plast.. haha så jävla dåligt!

Jag e långledig å ska först jobba på Tisdag :)!

Slänger in lite nya bilder till er innan jag säger tack å hej!
 Läser reklamen!

 Fin i håjet!


 Utslagen :(
 Lika glad trots feber :)
 Fåret Shaun!


Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0