Låt henne bli frisk nu!

6e dagen hemma med henne nu!
Fast idag hade hon ingen feber.. hoppas inte på för mycket.
Febern har hoppat upp å ner!
Jag e rastlös och längtar tillbaks till jobb!
Men imorron ska jag jobba, så får micke vara hemma med henne.

Igår va Emma här. Vi käka fläskpannkaka och ostkaka och hade det trevligt, som alltid!
Linnéa somna vid sex, efter att hon gnällt ett bra tag, dvs heeeela dagen.
Detta gnällandet tar kol på mig.. jag e så trött i mina öron nu.

I lördes va vi ju å kolla på bil.
och nu e den vår :)!
I helgen ska vi hämta den :)!
Ska bli såå skönt med en rymlig OCH snygg bil!
Vi köpte även en ny kamera.
En Nikon D5000. Tar fruktansvärt bra bilder!

Just nu skiner solen, å det ser ut att bli en underbar dag.
men får väl se om jag kommer tillbringa den inomhus :(!
Nu vakna lillan.
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0