Hoho?

Nej jag har inte återuppstått från de dödas rike!
Jag har bara ingen ork att skriva.
Det e verkligen utmattande att hoppa på mitt schema igen å jobba 100% efter att (nästan) varit ledig i 15 månader!
Det fungerar bra att gå upp på morronen å ahr inte försovit mig ÄN!
Å Linnéa e alltid på skitbra humör när man väcker henne och går till dagis!
Hon vet nog vad som väntar!
Hon trivs verkligen som fisken i vattnet. Hon älskar att leka med de andra barnen.
Det e jääävligt skönt ska jag berätta för er!
Även jobbet flyter på för min del.
Men jag e trött efter bara dessa 2 veckor!
Men det blir väl snart en bebis till så jag kan få va ledig igen HAHAHA!

Jaha, vad har hänt i mitt händelserika liv då......?
I måndes trilla det underskrivna uppsägningskontraktet från mickes inneboende, in genom brevlådan!
Äntligen har poletten trillat ner i deras små hjärnor!!

På lördag ska vi köra å kolla på en bil, men först ska vi till vår bllivande bostad å mäta lite å så, så inte soffan e förstor!
Söndag ska vi på kalas hos mina STOOORA kusiner :)! (tror jag skrev likadant förra året haha).
Sen e jag även ledig på måndag :)!

Nej vet ni vad?!
Jag e helt slut i huvet.
Förlåt, jag vet att ni älskar att läsa min blogg, men puuh, det får bli mer en annan dag!
Pusss kyss å hångel!


Kommentarer
Postat av: Em6

E så nyfiken på er lägenhet:) ska bli kul o se den:) ny start för oss båda.

2011-02-17 @ 01:14:16
URL: http://emmaje.Bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Man kan inte alltid ha ork att underhålla sina fans :) Man får vara lat och prioritera annat förre bloggen, vi blir inte arga :)

2011-02-17 @ 13:47:05
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0