Fridag!

jajamensan.
Idag e jag ledig, den enda lediga dagen denna veckan!
Det har gått bra på jobb, man kommer snabbt in i det igen.
Men eftersom man inte e van att jobba flera dagar efter varandra, så va jag bajstrött igår å imorse.
Men Micke gick upp med Linnéa vad åtta, så sov jag en timme till.
Sen avlöste jag honom å nu ska jag strax väcka honom.
Linnéa sover middag nu.
De brukar sova vid denna tiden på dagis, kanske halv tolv, men hon va trött så jag lät henne somna.

Hon fick ju en box med massa sagor av Astrid Lindgren i födelsedagspresent, å jag sätter igång dessa sagor varje gång hon ska sova, så tar det några minuter, så somnar hon.
Jag satte igång en skiva med barnmusik en kväll, men hon vägra somna till det, så fort jag satte igång en saga ist somna hon!
Nu har vi inte vaggat henne till sömns på ett bra tag, 1½ månad tror jag det e.
Å det känns såå skönt.
Jag har inte lika ont i ryggen längre!

Får se om jag orkar uppdatera mer ikväll!
Haj å ivaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0