Zzzzzåå trött zzzz

Jahapp.
Trött som en dåre.
Dagarna i ända! Hade kunnat sova dygnet runt känns det som.
Men det går icke när man har en energisk lite skitunge!

Idag lämnades nycklarna till damen som köpte mickes lägenhet!
Så nu e den ute ur vår värld :).
Nu längtar vi bara till vår flytt som äger rum om 7 veckor :).
Va faktiskt lite sorgligt att lämna hans lägenhet, man fick så mkt ideer när man såg den tom.
MEN nu har vi köpt en superfin lägenhet som endast behöver målas om lite!
Ska bli skönt att lämna denna förskräckliga stad å börja om på ny kula, som en hel familj å inte ha våra adresser på olika ställen, utan tillsammans.
Nu saknas bara våra ringar :).
Men de kommer!

Igår sa Linnéa "Bampa" som betyder lampa och idag sa hon "Bomma" som naturligtvis e blomma!
Det e såå kul att hon börjar prata nu.
Då e hon iallafall inte sen med allt.
Som bebis va hon tidig med allt, men sen tappa hon det å blev sen med både krypandet å gåendet.
Men nu så, nu e hon så duktig :).

Imorron efter jobb hade jag velat shoppa lite kläder.
Men vi får se om jag orkar :).
E ledig på fredag och kommer vara hos mina föräldrar hela helgen, eftersom micke ska till Blekinge med ett par kompisar å fiska. Jag vill inte sitta hemma själv. Jag blir så rastlös. Å mina päron tackar inte nej till att träffa Linnéa :).
Så där ska vi vara!
Sist vi sov där va när jag å Micke hade det struligt å vi skulle separera (kan man skriva så fast man inte varit gifta?).
Så det ska bli mysigt att umgås med de :).
På fredag eftermiddag ska jag, mamma å Lilli åka till vellingeblomman å kolla lite. Jag har aldrig varit där så nu e det dax :).
De ska tydligen ha levande djur där nu när det e påsk snart, å Lilli älskar verkligen djur, så det kommer hon nog tycka e kul :)!

Vad ska ni göra för kul i sommar?

Vi kommer nog besöka ngn djurpark, å så har vi pratat om att campa och åka på weekend till Barcelona!
Ska bli så himla skönt med sommar! VÄRME!
Man slipper gå runt med jacka å tjocka kläder!!
ÅH vad jag längtar!

Måste hinna duscha å sånt innan filmen som börjar nio!
Så jag får väl ta å läsa klart bloggarna så jag kan somna i lugn å ro sen :).
Ha det fint

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Vad glad jag blev av detta inlägget , behöver jag idag ;P ...



KLart man kan skriva separera även om man ej är gift hehe , såå ni ska förlova er ? :)..



Skönt att börja om på en ny kula , känner samma sak och vill flytta utanför Malmö jag med fast en bit bort typ mot Lomma eller arlövs hållet kanske tills jag får körkort sen drar vi till Lödde ;P ..



Låter som roliga planer , kan tipsa om Ystad djurpark, dom öppnar redan nu den 1 maj :) .. Mysigt med weekend , bara du och mannen ? :) .



Jadu vet inte vad som sker här , blir väl som ni lite djurparker och sen vara hos syrran i stugan och sen blir det bulgarien den 5 aug :)

2011-04-06 @ 21:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0