Tjollahopp!

Blev ändå en liten uppdatering idag.
Micke e på toa (där han varit 15 minuter nu) och Lilli ligger å sover.
Hon vilar upp sig inför dagens bravader!
Vi ska nämligen till Folkets Park med Stella å hennes flickor, å kanske Doria med sina barn.
Ska bli kul!
Ska faktiskt bli lite tråkigt att lämna Stella (som e min arbetskamrat, granne och vän sedan jag va 13) här på segevång!
det finns så mkt vi kan göra tillsammans med barnen på sommaren.
Lekplatser, segevångsbadet osv.
Men men. Jag trivs inte så bra i denna trånga lägenhet.
Den e verkligen förliten för oss tre.
Så det ska bli skönt att flytta till större.
Nu säljer de lägenheten under oss (i Lund) med en liten uteplats. Såklart!
så vi hoppas vi vinner några miljoner på hästarna så vi kan köpa den med å göra en trappa :P.

Jaja!

Fick en fin ring av min man igår.
Har velat ha den länge, så fick jag den :).
Ingen förlovningsring eller nåt sånt, bara en ring :).

Nu får jag göra mig färdig för vi ska sticka klockan elva!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas din dag blev lyckad idag! :)

o att ni åt massa god mat för mig med!



<3

2011-04-30 @ 23:28:35
URL: http://www.emmaje.bloggplatsen.se
Postat av: Storebror

Ringen var jättesöt. :)

Passar till en söt systeryster! Tack för den mycket trevliga kvällen dessutom, hoppas du också hade kul :)

2011-05-06 @ 09:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0