Tjenixen!

Ännu enunderbar vårdag tittade fram idag :).
så underbart!

Har varit hemma med Linnéa eftersom hon inte får gå på dagis när hon har ögoninflammation.
Men det har varit bra idag.
Ingeting har synts.
Så jag tackar för tipset om att badda med en "kamomill-tepåse"! Fungerade verkligen :).
Så för er som inte visste det, så ger jag er nu tipset att testa det på era barn eller er själva när ni har ögoninflammation :). Två dagar så e skitet väck :)!
Så idag besökte vi Stoff å Stil för att se om vi hitta tyg till sovrumsgardinerna i nya lägenheten.
Men där fanns inget, hitta istället på Jysk. Färdigklippta å fina!
Blev även en påskpresent till mitt brorsbarn Ante vante!
Barnen måste ju få påskägg!
Linnéa har fått sitt redan, eller ja, hon får saker hela tiden.
Nu har hon snart så mkt grejer så vi får rensa lite.
Hon kommer ju få alla mina gamla dockor å barbies när vi flyttar. Plus allt mitt Duplo som jag hade när jag va liten.
Förblir hon det enda barnet, kommer hon bli väldigt bortskämt!

Efter svågertorp lämna Micke oss på Entré innan han körde till jobb.
Där blev det ett par byxor och en sjal till mig för ENDAST 90 kr.


Till Linnéa blev det ett par gummistövlar



När vi kom hem, åt vi rotmos å prinskorv sen hoppa sessan ner i sängen där hon ligger å snarkar nu!
Hon har verkligenvisat sitt humör idag.
Helvete vad sur hon varit hela dagen.
Som jag förutspådde så vill hon inte sitta i vagnen längre, hon vill bara gå gå å gå.
men det tar sån jädrans tid för hon ska stanna å känna på allt.
Men man va väl lika envis själv en gång i tiden.
Både jag å Micke e oxar som sägs vara envisa (å det e vi med), å så får vi en liten Ännu envisare dotter.
Men men, hon e för go ändå :).

Imorron ska jag va hemma igen. Så hon e helt frisk!
Sen e hon ju ledig ytterligare 4 dagar.
Hon har inte varit på dagis alls denna veckan! Undra om de saknar henne!
Hade jag gjort! Vår lilla solstråle!

Nej, nu får det bli lite kaffe på balkongen innanmatchen börjar igen!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0