Mästarna från Malmö!

Nu börjar MFF´s första hemmamatch för denna säsongen!
Åh vilken stämning det verkar vara där :).
Önskar jag med va där, men istället får jag sitta hemma å kolla på den på tv.
Tur vi skaffa dessa extrakanaler så man kan se allsvenskan :).

I helgen va vi tillsammans å hade mysigt.
I lördes va vi ute på Center syd med Mickes mamma å shoppa lite.
Blandannat en jättefin jeansjacka till lillfisen.
Hon fick även en skarfs (?) med Hello Kitty å strumpbyxor med samma motiv!
Många tycker det e fjantigt att man köper märken som Hello Kitty, men jag tycker det e ett sött märke å ingen kan ändra mig i den saken!
Jag köper oftast rosa kläder till henne. Tycker att e hon flicka å ska hon ha flickfärger.
Tycker hon ser ut som en pojke i blått å grått!
Man märker att folk ofta inte vet om barnet e en pojke eller flicka, trots att jag har ngt rosa på Sessan varje dag så frågar de om det e en pojke!
Men NÄÄ! skulle aldrig klä min son i rosa!!

Iaf!
På kvällen i lördes stack vi ut med Mickes morsa å hennes chef.
Va faktiskt jättekul!
Svärmor va så stilig :). Faktiskt lite fräck i sin nya outfit :).
Trodde ju inte hon använde stövlar å så eftersom jag alltid sett henne i jympaskor, så nu när jag vet det så har jag rensat bland mina skor å lagt några par i en påse till henne som hon ska få om hon vill ha de!
Dumt å kasta om de kommer till nytta för ngn annan!

Igår va vi å hämta grillen hon tanten som köpt mickes lägenhet.
Den skulle lämnas hos mickes farsa och sen lite annat stuff som skulle till faster Sofie!
så vi körde till Lund vid halv ett å va inte hemma förrän halv åtta!
Va mysigt att sitta ute å prata osv.
Gillar ju som sagt verkligen hans pappas familj! De e verkligen i klass med min familj.
Ja självklart tycker jag om mickes mammas familj också!!

När vi kom hem läste jag lite i boken: Hundraåringen, som jag fick av Mickes pappas fru (Annette)!
Verkar faktiskt va en bra bok, så efter matchen sticker jag näsan i den innan jag ska hitta ngt att somna till på tv :)!

Vilket härligt väder vi har, ellerhur :)!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0