Lifes goes on!

Har inte speciellt mkt fritid längre.
Jobbar oftast till fyra, sen hämtar jag lillfisen, hem å äter å ibland går vi ut igen.
Sen hem å bada å sen hoppar hon ner i sängen ca 18.30!
MEN när hon lagt sig, så har jag annat att göra än att blogga.
Som att städa å plocka undan. Även om det inte syns att jag gör det i denna röran av kartonger å skit!
Så ni får stå ut med mina långa pauser i bloggandet!

Idag har jag iaf varit ledig eftersom jag jobbat helgen som var.
Så idag 12.10 befann jag mig på Gustav för att klippa kaluffsen jag hade på huvet.
Var väldigt slitet eftersom jag färgat håret ett par ggr å sen för jag inte klippt mig sen i somras!
I know I know man ska klippa sig var 3dje månad, men det glömmer jag!
Blev iaf ett par centimetrar å lite uppklippning som vanligt. Blev nöjd!

Efter klippningen hämta micke å lilli upp mig å så körde vi till Toys´r´us å köpte en Nalle Puh-telefon till vår bebis och en säck med massa bollar (ni vet såna som finns i bollhav).
Ville köpa det i Julklapp till henne, men kändes inte lönt eftersom hon nästan aldrig leker i sovrummet.
Och bollar i hela v-rummet e jag inte sugen på!
Så det får hon när vi flyttat.
Precis som puzzelmattan, cykeln och lite annat som inte packats upp ur lådorna än!

Nu e det bara 38 dagar kvar tills vi får nycklarna :D.
Får de redan den 27de Maj :).
Den helgen ska vi sova hos Mickes syster å sambo som bor bara några minuter från vår lägenhet :).
Vi ska måla omi köket å kaaanske sovrummet.
Där e ju grönt i sovrummet, men Jessica Das Inredare har en grejt idé om detta rum :D.
men vi får se hur grön färgen va. man minns ju inte :P!

Linnéa har fått ögoninflammation.
JIPPII!
Vilket antagligen betyder VAB för mig imorron :(.
Hatar att min lön suger varje månad!
Men jag får se. Det e ju micke som drabbas om jag jobbar. Det e han som inte får sova.
han slutar ju halv 2 på natten å sen kanske lilli vaknar sex halv sju på morronen..


För er som bryr er så idag för 2 år sedan, blev Linnéa till enligt UL.
Trevligt va?






ha den fiiiijnt!
Pusskram

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch gillar inte pauser i bloggandet=( MEN jag vet hur de är när man jobbar...värre nu när jag går hemma, skriver 711 gånger om dan:P Haha



Flickan på bilden är Linneas kusin eller?? Väldigt lika iallafall!

Kram

2011-04-19 @ 21:29:48
URL: http://nataliesmamma.blogg.se/
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Är gift med en teknikbög som ska ha allt :D haha ..Nej men tror nog vi båda velat ha en ny tv i sovrummet ( den vi hade innan la av sen har vi bara inte brytt oss om att köpa en ny ) Men sen så köpte vi vår 58:a till V-rummet och Miranda fick den gamla 42:a för vi hade i tanke att köpa en mindre till Miranda och sen sätta in 42:a i sovrummet men efter vi spekulerat kring priserna så ligger d rätt lika så det blev en ny istället , pengar är till för att spenderas har jag hört :D

2011-04-20 @ 19:22:11
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Hahaha tror inte d e så stor skillnad på 55:a o en 58:a :D ... Men visst är det skönt att ha tv i sovrummet det håller jag med om , dock har keane börjat bli så bökig om kvällarna så man vågar knappt släppa en fis i sovrummet haha ..

2011-04-20 @ 19:26:09
Postat av: Sanna

Åhh vad fina bilder :)

2011-04-25 @ 19:22:08
URL: http://bimbolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0