1 år närmre döden!

Imorron blir jag lastgammal!
Man tyckte 25 va sååå mkt för ett par år sen.
Nu e man där själv!
Jag har levt en tredjedel av mitt liv! (tror inte jag blir äldre än 75)
Herrejesus kristusson!
Jaja finns inte så mkt att göra.

Micke fyller år på Måndag!
På 3 dagar blir vi hela 62 år tillsammans!!
Fyfan!
Jag har ingen aning om vad jag ska köpa till honom!
Har ni några bra förslag så kom gärna med de :)!
På lördag ska vi fira med pompa å ståt på restaurang med min familj å mina fina vänner!
Ska bli så kul :)

Just idag e nog en ätar dag!
Jag e hungrig hela tiden!
Eller kanske inte hungrig, men sugen på att stoppa i munnen hela tiden!
Får ta en banan å bädda ner mig i soffan, annars lär jag tömma kylskåp å skafferi!

Vilket underbart väder!
Förutom blåsten idag. Motvind hela tiden, kvitta vilket håll jag cykla på kändes det som!

En stor sak håller på att hända i mitt liv.
Förrutom flytten alltså!
Å förhoppningsvis går allt som smort!
Vad kan jag inte avslöja, det förstör liksom om det inte skulle bli så :)!

Har massor med bilder från helgen, men det tar sån tid å idag har jag inget tålamod, så det får bli ngn bara!


Linnéa ger sin kusin Anton en härlig kram!
Hon hade nog saknat honom <3



Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

25 år , det blir min lillasyster också detta året :). Själv blir man 27 o ett steg nämre 30 fast nu känns det mer som kliv än steg hahaha ! .. Jag vill önskar er båda två hela underbara födelesedagar , hurra hurra :)..



Ang present , hudvårsartikel ? , massage ? .. Jag har gett Mathias ett present kort på Viktoria park spa , sen får han själv välja vilken behandling han vill ha ;) ..



Vad det än som är stort i ditt liv gör du rätt att hålla för dej själv , man måste det ibland varesig man vill skrika ut det eller ej .. Jag sitter också på en hemlis just nu hehe :D ...



Ha en fin helg vännen!

Underbara bilder , jisses som hon växer er donna :)



kram

2011-04-29 @ 07:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0