Trött!

Kvart i sax imorse va Linnéa vaken!
Ville ha välling och det fick hon. Sen somna jag om.
Klockan sju vaknar jag för att titta till henne (hon låg mellan mig i micke från morgonmålet), då låg hon med rumpan bar mot mig hahaha.
Hon tycker det e skönt att va utan blöja, så hon låg där å såg så nöjd ut :).
Tejpblöjorna e det sista gången vi använder. Nu får det bli Up N Go! Stora tjejen :).
Så nu sitter jag här å jäspar, och Lilli springer runt i gåstolen och krockar med mina möbler :´( :P.

Idag ska det skruvas upp hyllor osv i min läägenhet!!
Ska bli skönt att få detta överstökat!
Så kan Micke ändra sig om han känner för det, jag har iaf mitt!

Lite kaffe nu tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0