Söndag morgon!

Har trott att det va måndag hela morgonen.. eller ja iaf de timmar jag varit vaken!
Men vilken överraskning jag fick när jag kom på att det bara va söndag!
Känner mig lite smått förvirrad å glömsk.
skitjobbigt.

I fredes kom Vicky en stund på dagen och vi snacka skit å drack kaffe :).
sen på kvällen när Micke kom hem, käka vi och kolla på tv.

Igår körde vi å handla lite på Willys, sen kom Vicky, Emma å angelica hit :)
Tyckte det va himla trevligt.
Kommer bli skitkul sen när våra barn blir äldre :)).
Efter de gått kolla vi på Ett päron till farsa i Las Vegas och åt sprödbakad torskfilé, potatis och remoladsås :).
Sen decka jag :P.

Nu ligger Linnéa i sängen och gapar fast hon e skittrött.
Hon ska ICKE sova!!
Men när hon tillsist somnar ska jag ta mig en dusch och göra vid mig, för sen ska vi ut på promenix, hon å jag.
stannar väl å gungar ngnstans, om jag inte tycker att det e för kallt!

Valdagen e här, å jag röstade i fredags.
Kommer inte berätta vad jag röstat på, för det finns säkert någon som ska kritisera, för detta e ju inte ett land då man får tycka som man vill??!!
Men en sak e säkert, jag röstade INTE på Mona Sahlin!

Milo, har du sett afficherna (?) på Lundavägen, från Folkpartiet??
Hahahahahaha!

Nu ska jag sjunga  Imse vimse sprindel för Lilli så hon somnar!
I vanlig ordning!

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0