Snaaaaark!

Jisses vad trött jag e.
Blir en snabbis innan jag intar ryggläge!

Vicky, Zander å Emma har varit här idag.
Va mkt trevligt :).

Efter de gått gick jag en kvick promenad på 45 minuter.
Det va skönt.
Så känner man sig lite duktig också :).
Hade varit bra om jag kunnat gå en promenad varje dag!
Men jag har sagt flera ggr att jag ska göra det, men sen skitit i det för jag blivit trött.
Men imorron ska jag promenera bort till mina päron (tar ca 30 minuter).

Klockan ett imorron kommer vaktmästaren och tar itu med alla fel här e i lägenheten.
Brandvarnaren känna viktigast.
Går ett varv varje kväll å kollar så allt e släckt och kaffekokaren utdragen.

Det har börjat klia i mitt öra nu = det håller på att läka :D:D:D.
Men ska inte sluta med dropparna förrän tuben e slut, för då kan jag va 100 ¨på att det e över :).

Längtar faktiskt lite toill fredag när jag ska jobba.
Ska va här ute på segevång, så blir nog hem på lunchen.

Nej nu vill min kropp lägga sig ner, så det gör jag!
Sussa sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0