På torsdag gör vi ingenting ingenting ingenting!

Sessan sover.
Jag sitter här och lyssnar på "Ingen himmel e så blå som min".
Låten e helt fantastiskt fin.
Även om de sjunger om ett fotbollslag :P.
Men visst, detta året tar Malmö hem guldet i allsvenskan :).
Å JAG ska befinna mig på den sista matchen.

Idag fick jag min brandvarnare, min skärbräda och en ny strömbrytare i hallen :).
Så nu kan jag sova lugnt :)

Har plockat fram min jobbeväst och satt på namnbrickan :).
ska faktiskt bli roligt att få jobba igen.
Skönt med en mjukstart innan jag går på heltiden igen.

När Linnéa vaknat ska jag klä på henne å promenera till mina päron!
Hoppas bara regnet håller sig väck.
Vill inte ta bussen ju!

Nu vakna hon nog. Tycker jag hör hur hon stånkar där inne!

ha det fint

Kommentarer
Postat av: zandra

Vad e det för jobb du har? Du kommer att tycka det är roligt i ca 1 vecka heheh. Sen kommer du att sakna linnea för mycket :)

2010-09-10 @ 17:19:11
URL: http://zandrahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0