Onsdag!

Jag har redan hunnit diska och städa.
Bara dammsugningen kvar, men den väntar jag med tills de andra två latmaskarna vaknat!
Ja, Linnéa har varit uppe en vända och skrikit som en skållad gris!
Fattar inte varför hon håller på att skrika.
Hon gråter inte utan bara skriker för det ska va så!
Å jag lovar dig, hon skriker högre än vad jag kan!
Lilla fisungen.

I em ska jag promenera hem till mina päron.
OM vädret håller i sig. ser rätt lovande ut nu iaf :).
Innan dess vet jag inte vad vi ska hitta på!?

Tycker det e konstigt att jag fortfarande har alla 188 kanaler.
brukar det inte va typ 2 veckor som man får "prova på" alla kanaler?
Jaja, jag klagar inte.
Jag har Sf-kanalen och den e toppen :).
Nästan bud på att jag ska köpa den kanalen sen. De visar nästan bara bra filmer!

Har några bilder jag tänkte kasta in till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0