"Nej....neej...neeeej...AJAJ.."

Ja, de orden får man upprepa ett antal ggr om dagen.
Nu sitter hon här bredvid och tar min musmatta, drar i laddaren till datan och sladden till datamusen.
Envisa unge :P.

Jag tror inte Linnéa kommer krypa, jag tror hon går direkt.
Hon går jättebra när man håller henne i händerna.. jisses vad tiden går fort :S

Upptäckte igår att här inte finns en enda brandvarnare i lägenheten.
Så strax ska jag ringa vaktmästaren med alla klagomål jag har.
För det första e strömbrytaren i hallen sönder, det glappar lite i elkontakten.
För det andra e här ingen skärbräda, för det tredje e här som sagt inga brandvarnare och som grädde på moset så e ett handtag sönder i dörren till Linnéas rum!

Glömde lägga in bilder på min å mickes lilla sovhörna :P.
Och så utsikten från köket, balkongen och sovrummet :).


Väggdekorerna ovanför sängen!
Man ser både torso, öresundbron och danmark ;) (dock inte på bilden som gör att allt ser så långt borta :P)

E himla nöjd med Linnéas rum.
Tycker verkligen att där e fint :).
Ett riktigt flickrum!
Känns som om man e 10 igen när man sover med dockor i samma rum :P.
Linnéa sover som en stock i sin säng.
Hon somnar efter att kollat lite på sina saker i sängen.
Minns knappt sist hon somna själv i sängen...
Duktig!!!

Hon ser lite trött ut i ögonen nu, så ska snart lägga henne igen, så jag kan diska och lite sånt.
Å ringa MKB!!!!
Sen sätter jag nog henne i vagnen å trampar bort till Håkanstorp för att hämta en digitalbox.
Klarar inte mig på ettan, tvåan å fyran!

Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0