I´m so so sorry!


Tiden springer iväg å man glömmer ju att uppdatera!

Men det har inte hänt så värst mkt i mitt liv de senaste dagarna!
I lördes va vi på namngivning och "fest"!
I söndes hade vi visning av Mickes lägenhet, sen va vi på matchen MFF - IFK Göteborg!
Det va en hemsk andra halvlek!
Men ni vet ju hur det gick med den matchen :)).

Igår å idag har jag jobbat.
Det e riktigt skönt att kommit igång igen!
Skönt att komma "bort" och vara för sig själv.
Det behövs verkligen ibland..
Ett tag har jag varit så fruktansvärt trött. Fina ringar runt ögonen!
Jag kan inte sova på dagarna när Lilli sover. Jag blir så himla seg!

jag har oont i min rygg idag.
Så om 5 minuter när Idol e slut ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag se om det finns ngt bra på tv.
Jag ska skärpa mig och uppdatera mera.
men ni vet, man har inte så mkt ork när man jobbar :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0