Hallå där!

Japp, nu va vi klara.
Har målat hela lägenheten och jag e supernöjd.
Fondväggarna blev toppen :).
Så på lördag flyttar jag och Linnéa in.
Kylen och frysen va inte så himla fräscha!
Rostiga inne i.
Så Jessica va snabb på att ringa MKB imorse, så nu ska jag få ny kyl/frys :).
Imorron ska jag till IKEA med Emma, så jag tänkte handla lite småsaker å så.
Sen ska vi åka till lägenheten å städa.
Där e sex garderober i lägenheten.. ska nog hitta ngt skit att trycka in i de :).
Men äntligen ska Linnéa få en egen garderob :).
Stora flickan!

Hur det e med öronen?
Jodå, har inte ont längre, men ska droppa i en vecka till.
Dock har jag "inte haft tid" att droppa de under dagarna, så det blir skärpning nu!
Vill helst iiinte ha tillbaks skiten!

Så fort mina möbler e på plats, ska jag redigera före-och efterbilderna :).
En himla skillnad.. åh vad jag längtar efter att få inreda :))).

Nu ska jag som vanligt inta ryggläge i soffan och kolla på Speed 2 och invänta Emmas samtal :)).

Sov gott


Kommentarer
Postat av: Emelie

Längtar tills man får se bilderna :)

2010-09-02 @ 09:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0