Giftemål!

Gud vad jag känner mig ensam!
Micke e sjuk å ville då sova hemma för att inte smitta oss. En väldigt snäll tanke :).
Känns verkligen som vi flyttat ifrån varandra.
Jag e bara rädd att vi kommer vänja oss att vara isär och sen ska allt gå åt helvete...
Fast så blir det nog inte.
Vi ska snart börja söka nytt (igen jag vet), ngt som vi ska ha tillsammans.
Även om jag inte bott här med ngn innan, så känns det nog inte bra för Micke.
Jag gilla inte att bo hos honom bland annat för att han haft 2 sambor där före mig. Jag vill ha ett hem som e bådas, där bara vi varit tillsammans.
Så vi söker oss utanför Malmö som sagt!!

Jag e helt inne på att gifta mig. Haha.
Jag vill så gärna gifta mig en dag. Men Micke vill inte. Han kommer med det klassiska "det blir bara så mkt klydd att skilja sig sen".
Jag har ju ingen direkt förklaring på varför jag vill gifta mig.
För att visa min kärlek.... men det duger inte :P.
Jaja, jag ska nog få min vilja igenom en dag ;).

Idag skulle Bengan ta en sväng förbi.
Sen ska jag träffa Vicky en stund :).

Beslut från fk e påväg hem läste jag på deras hemsida.
Jag hoppas jag blir beviljad bostadsbidrag.
Men måste säkert skicka in massa papper som vanligt.
De har redan alla mina uppgifter eftersom jag får fp från de.
Jaja, försäkringskassan = Förnedringskassan!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och passa på att ta en dusch medans mitt lilla hjärta sover!
Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till Miranda & keane

Är kärleken tillräckligt stark så håller den ska du se , och det verkar ju bara bli bättre och bättre så du har inget att oroa dig över tror jag .. Är nog en god tanke att hitta nått som är ert , blir en helt annan känsla då tror jag :) ..



Så som Micke är var Mathias också , han skulle ALDRIG gifta sig haha , se vem som är gift idag ;) ..Giftemål för mig har alltid varit en självklarhet , jag ville gifta mig en dag och den dagen skulle det bli med min stora kärlek , den jag vill leva med resten av mig liv .. Det är ju svårt att veta vad framtiden har att ge men känns det rätt nu så varför inte ? , det har funnit stunder genom åren som jag inte alls trodde vi skulle sitta här och snart fira 10 år tillsammans , men som sagt ALLT går om båda är villiga och kärleken är stark nog ;).



Föresten om du har lust att promenixa någon dag i bejjan så säg till , jag brukar gå där då o då , skönt att få frisk luft och motion skadar inte hehe :) ...



kram!

2010-09-08 @ 10:49:50
URL: http://vantanpaliten.blogg.se/
Postat av: Sanna

Naaw gumman håller helt med dej att jag också skulle vilja gifta mig o bo tsm (utanför Malmö) Helt underbart! Är i mina drömmars värld. Dom flesta flickors dröm är ju att gifta sig. Så det finns liksom i oss. :D Då är man liksom verkligen upptagen o visar det för alla andra! Skönt!



Längtar efter dagen då Jens sätter en ring på mitt finger. Men man får ta en sak i taget. :) Haha. Önskar er all lycka //Sanna

2010-09-08 @ 20:45:46
URL: http://bimbolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0