Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

jag som skrivit ett långt inlägg, så försvann det :(

Idag blir min lilla Sessa 8 månader!
ÅH vad tiden går!!

Pappa fyller år idag :).
GRATTIS <3

Igår va vi på BVC å gjorde Boeltestet.
Det gick utmärkt å min Älskling hör jättebra.
Så hejdå med hörapparaten :)).
Men de skicka ändå en remiss till Öronkliniken, för vi ville det!
Sessan väger nu 8040 och e 70 lång.
Ligger liite under sin kurva, men det har hon gjort hela tiden.

idag fortsätter mitt sökande efter ett par raggsockar till Linnéa.
Har sett de på H&M innan, men fanns inte på Entré.
Men sen ska jag inte köpa mer kläder, varken till mig eller Lilli.
För den 10 november bär det av mot Ullared :)).
Ooj vad vi ska handla.
Både jag å Micke jobbar extra för att kunna slösa massa pengar :P.

Nu vakna mina älsklingar, så jag får leka med Lilli lite :).


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hihi tiden går verkligen fort när man har roligt. Men skönt o slippa hörapparatt fast jag funderar på o skaffa en skrattar Glad för eran skull //Kram

2010-09-21 @ 14:45:39
URL: http://bimbolife.blogg.se/
Postat av: sofie

Lioth vägde 7755g och var 68cm även han lite under på vikten:)

2010-09-21 @ 20:14:52
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiesjoholm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0