Förkyld :(

Jepp.. idag vakna jag å va förkyld.
Har vaknat två ggr under natten och varit jättesvettig... hoppas inte det e sjukdom på g :(.

Sov hos Micke inatt.
Kändes nästan som förr i tiden, när man sov där på fyllan :P.
Vid ett åkte vi hem till mig och micke stack iväg för att hjälpa sin morbror.
Jag la mig på soffan och kolla på mina hemmafruar och Linnéa sprang runt i gåstolen.
När Micke kom hem, la jag in blåbärspajen i ugnen, satte på kaffe och så kom hans mamma på besök.

Nu har jag lagat biffar med potatis, creamy peppersås och grönsaker. Den såsen rekomenderar jag verkligen.
Den e så sjukt god, så jag hade kunnat dricka den ur ett glas :).
Tvn står på canal+sport och barca spelar, men verkar förlora.
Resten av kvällen bestämmer jag över fjärren ;)

Usch jag blev så mätt så jag tror jag intar ryggläge en stund :).


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhh då får man kanske testa den såsen. haha sa till älskl vad du hade ätit o nu sitter vi båda o är sugna på det! Kanske blir det till middag idag o i så fall så tackar vi för tipset :P Kramar //Sanna

2010-09-12 @ 13:18:48
URL: http://bimbolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0