Amputerat öra!

Snart utför jag en operation då jag amputerar mitt öra.
Känns som det aldrig blir bra..

På fredag ska jag jobba igen efter 10 månaders mammaledighet!
Ska faktiskt bli roligt :).
Dock blir det bara ca 3 dagar i månaden för att inte tjäna för mkt (kan man det egentligen?)!
Sen när micke flyttat hit ska jag gå ner i dagar från försäkringskassan.
Om de nu fattar det. Tröga inkompetenta jävlar!
För att klara mig nu måste jag ta ut alla 7 dagar i veckan, annars hade det inte gått.
Har sökt bostadsbidrag och får väl snart veta hur det går med det.
Räkna iaf ut att jag kommer få ca 1800kr.
Men det får vi väl se.

Om en stund ska jag å mamma åka å handla mat till mig.
Behöver fylla kylen å frysen, där e rätt tomt faktiskt :P.
Men kylen e ju för äcklig, å den nya har inte kommit än. Hoppas den kommer i veckan.
Hämtade iaf digitalboxen idag.
Så nu har jag ca 180 kanaler.


Funderar på om jag ska ta en promenix till värnhem.
Det e såå tråkigt att sitta hemma, å Lilli e bajstrött men vägrar sova.. hon kan som sagt missa ngt....suck!
Jaja!

Får väl underhålla henne lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0