Trött Mamma!

snaaaaaark!
E så himla trött.
Fast Linnéa har varit snäll idag. Inte alls lika mkt galande som det brukar va.
Har ju testat på att ta upp henne i soffan när jag sitter här, å det fungerar.
När hon kommer mot en med armarna uppsträckta så kan man inte motstå henne <3.

Idag har jag gått i 45 minuter.
Kändes så bra.
Jag har gått ner 1 kilo till..
1 kilo e kanske inte så mkt, men heeej vad glad jag blev för att jag inte gått upp ;).

Åh jag älskar när Lilli säger Mamma!
Eller maaaammaaaa rättare sagt :).

Färga håret igår...och idag!
Tyckte håret såg grönt ut efter färgningen igår.
Jag visste att det lätt blir grönt om man färgar från blont till brunt.
Men usch.
Så vi körde å köpte en ny färg idag, så jag fick bort det gröna.
Nu e mitt hår råttfärgat istället hahaha!
Men sålänge det inte e grönt.


Imorron ska jag ääääääntligen träffa Vicky å Zander :)).
Saknar de å det känns som om det va 100 år sen!

På söndag ska jag jobba 7-14.30.
Med bästa Lundis :).
Ska bli roligt.

Nej, nu ska jag kolla på Grannfejden å kanske kolla på lite lägenheter :)).


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men detta blev inte råttfärgat. Skit snyggt tycker jag. Alla blondiner sviker mej genom att färga håret brunt, varför? Hahaa :P

2010-10-15 @ 10:08:52
URL: http://bimbolife.blogg.se/
Postat av: Vicky/Oxygen

oooh förlåt vi inte kunde ses =( ja saknar dig ju. du är så söt i brunt hår gumman!

en annan dag ses vi!! =(

2010-10-15 @ 19:02:31
URL: http://No3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0