Torsdag igen!

Jesbox!
Idag händer det grajor vet ni!
Hah!
Äntligen ska jag få umgås med mina fina vänner!
Var lääängesen vi sågs allihopa!
Underbaaart!

Har nu färgat håret för 3dje gången på en vecka, men e inte nöjd... ååh!
Snälla påminn mig om att ALDRIG färga håret så ljust som jag har haft det nu.
Det e så förbannat svårt att få det brunt sen. Antingen blir det grått eller grönt eller ja.. allt utom brunt.
Ni som känner mig,  vet att jag alltid färgar håret mörkt på hösten/vintern och sen lite ljusare på sommaren.
Följer väl årstiderna.
Skulle nästan färgat håret rött eller orange nu på hösten så jag matchar löven ;).
Men nejtack. rött e ännusvårare att bli av med!

Nu hör jag min Sessa som vaknat.
Ligger säkert å myser med Micke, å jag vill ocksåå va meeeed :).


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gumman Gumman Gumman ... Du får ju använda dej av en färg som heter Loreal 5,3 den blir du inte grönhårig av. Bara ett tips. Samt att om du är blond så måste du först färga håret med antingen koppar eller rödfärg i! ;-) Kramis

2010-10-21 @ 23:56:29
URL: http://bimbolife.blogg.se/
Postat av: Milo - Mamma till Miranda & keane

Hahah jag känner igen det , jag har än idag problem när jag ska färga mitt hår brunt iom att jag varit platinablond med i mina yngre dagar och det sitter nog i , i rötterna så att säga för jag får grönaktig färg så därav använder jag bara svart numera :P..



Ang din kommentar :

Jag kan också närsom för det mesta hehe , Det passa dig bäst på eftermiddag/kväll va? :)

2010-10-22 @ 08:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0