Mmmm

Precis ätit en äggmacka till frukost. Det va verkligen gott :).

Igår somna jag som vanligt mitt i filmen.
Vakna vid tolv och gick in å la mig i sängen, efter en stund kom micke med.
Det e så mysigt när han kommer å lägger sig å håller om mig.
Även om jag snabbt känner mig instängd å flyttar på mig, så den lilla stunden han får göra det e så mysig.
Halv sju imorse vakna Lilli å va vällingsugen.
Så vi gav henne välling. Sen låg vi å mös i sängen å lyssna på barnsånger :P.
sen gick vi upp å gjorde frukost.
Nu försöker Micke få henne att sova igen, för hon sprang runt här å skrek som hon gör när hon e trött.

Idag ska vi till Nova och kolla efter jacka till mig.
Tycker det e liite för kallt med vårjacka eller min adidasjacka. Och lager på lager e så obekvämt.
Har hittat en på intersport som kostar 600:-.
Vi får se om det blir den eller om jag hittar ngn annan.
Varför vi ska till Nova e för att klockan fyra ska vi vara hos Mickes pappa å fira alla som fyller år å har fyllt år.
Alltså hela familjen :P.

Nu ska jag vila innan yrvädret vaknar igen :).
Ha en underbar lördag mina kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0