Liten lördag!

Jaha.. då var det löning idag!
Å så mkt pengar som jag har "över" har jag aldrig haft :P.
Förutom när jag gick från timanställd till fast, då fick man ju dubbel lön, å det va naajs :)).

Har nu planerat min sista föräldrarledighet.
Den avslutas 7 februari och den 8de börjar jag jobba heltid igen :).
Eftersom Lilli inte fyllt 1 den 1a janusri blev det framflyttat till 21a januari.
Så på hennes födelsedag ska hon inskolas.
Blir en lugn start, på en fredag.
Tänk, min lilla sessa ska börja på dagis.. sjukt. vart tar tiden vägen?

Om 6 månader blir jag 25. 25!!!!
Vet vad jag kommer vakna till för kommentar från Micke; Nu e du närmre de 30 än de 20!
Han påpekar detta varje gång jag kommer på att jag blir 25.
Men den krabban ska inte säga så mkt, 3 dagar efter mig fyller han 37 HAHA! Ska säga att jag kommer iaf bara vara närmre de 30 medans han snart e 40 HAHA! Old man walking!!!
Japp, det e så stor åldersskillnad mellan oss.
Men det märks inte.
Känner mig äldre än honom. Å då menar jag inte att jag känner mig som 36+ utan att han e sådär 20-21 :P.
Alla som träffat honom tycker att han verkar yngre än han e. Å ja, det gör han.
Jag tycker bara det e kul att kivas med honom.
När jag föddes, var han 12 och gick i 6an hahaha. Ok, det där lät inte alls bra hah!
När han va 22 va jag 10..men haha.. llite varning där!
När vi träffades va jag 21 och han 33. Det låter inte så bra där heller haha.
När han e 50 e jag bara 38! Ja, nu går det på rätt håll.
Jag e den unga snygga fräscha morsan, medans han e.....50.... !


Idag, ska jag träffa Angelica en stund.
Men först vid fyra.
Har planerat en liten present till min man, men vet inte om han läser här eller om det finns ngn liten skvallerkärring som berättar det.
Jag älskar att ge bort presenter. Vem blir inte glad av en liten överraskning då å då?

BTW har jag nu fått tag på 6e säsongen av Desperate Housewives, å den trillar ner i brevlådan vilken dag som helst.
Så på fredag, när Lillis farmor lånat henne en stund (de ska hämta en liten hundvalp), ska jag placera mig framför tvn å glo på några avsnitt :)).
Sen ska jag sälja den med innan priset går ner.
De e rätt dyra i affären, så ska slänga ut den på tradera sen ;).

Lilli springer nu runt med sin MFF-halsduk i högsta hugg.
De spelar idag, så ska nog plocka fram min med, för den ska användas idag!
Måtte de ta hem 3 poäng nu!

Om en vecka befinner vi oss i Ullared!
Bara jag å Micke. En liten utflykt tillsammans :).
Linnea ska vara hos mina föräldrar från tisdag kväll tills vi hämtar henne på onsdag eftermiddag.
Så hon ska va hemma med Morfar å leka hela dagen :).
E så tacksam för att våra föräldrar ställer upp så mkt för oss.
vad hade vi gjort utan er?!

Nu mina kära vänner, tänker jag göra lite frukost innan sockret dimper ner!
Ha en underbar dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0