Helgen som gick!

I fredes var vi bara hemma å mös.
Stack en liten runda till värnhem å handla till maten, som blev korvgryta med ris.
Vi satte på filmen "Salt" och efter ca 20 minuter sov jag gott :P.
I lördes städa vi först, sen körde vi en liten runda till Svågertorp.
Sen stack vi hem och tog vagnen å gick till lekplatsen och gunga en stund.

Igår jobba jag sm sagt.
Gick hur bra som helst och var kul!
När jag kom hem va här lugnt och skönt hemma.
Linnéa var med sin farmor och kollade på valpar och Micke va å träna.
När de kom hem, mös vi allihopa, sen la vi Lilli och lagade mat.
Sprödbakad torsk med potatis!
Sen placerade jag å micke oss i soffan och kolla på Boog & Elliot 2 (hehe).
En kort stund efter filmen va slut, somna jag i vanlig ordning.
Dock brukar jag somna mitt i filmen.

Nu sitter jag här med min lilla Gullunge och väntar på att hon ska bli trött så jag också kan sova en stund till.
Kastar in lite bilder till er.
Blir kanske en film från gungandet i lördes och en från igår,  när Linnéa kröp å lekte med sin klossar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0