Godagens!

Eller gokväller kanske jag ska säga!
Dålig dålig dålig.. jag vet!
Men jag har annat att göra på dagarna, å på kvällarna e jag så trött!
Igår satt jag inte vid datorn förän vid nio på kvällen.. å då hade jag absinens.
Idag e jag trött.
Har jobbat 7.30 till halv fyra nästan.
E man inte van så e man helt slut på kvällen.
E lite ledsen för att jag knappt hunnit träffa Linnéa idag.
Hon somna för 30 minuter sen.
Men ska väcka henne sen när jag går å lägger mig för att ge henne lite välling.
Hon kan inte va 12 timmar utan mat.. tycker jag!

Imorron ska jag upp å tvätta klockan sju.
Går lite smidigare denna gången, då jag inte behöver dra ner Linnéa i gåstolen.
Även om hon tyckte det va roligt att springa runt där nere :P.

Har en rolig bild på hennes två vampyrtänder som hon fått som jag kastar in i slutet av inlägget!

Har precis tittat på när brankåren släckte en brinnande soffa i källarnedgången i huset mittemot.
Såg att där va massa ungar å lekte när vi gick förbi efter jobb.
Sen när jag satt på balkongen så hörde jag barn skrika, det brinner det brinner, så kollar jag ut, å hela jävla skitet brann.
Tog 2 minuter sen va brandmännen där i släckte.
Jävla ungar!
Ska man inte kunna va trygg?

Jaja, nu ska jag kolla runt lite, sen ska jag ta en dusch för att sen lägga mig i sängen å kolla på HippHipp! :).
Gonatt, gomorron, gomiddag och gokväll!

 
Jag å bästa Lundis i fredags när vi va på Pers Krog med jobb!

Kommentarer
Postat av: emma

sicken härlig bild på linnea :) hehe! <3

2010-10-04 @ 22:38:34
URL: http://emmaje.blogg.se/
Postat av: Py

Haha, vampyrtänder är bra, det har jag också men min mor lät slippa till dom lite när jag var liten för de var så långa!

2010-10-06 @ 11:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0