En riktig söndag!

Regn, mörker & kaaallt!

Va på kalas hos svärfar med familj igår.
Va jättetrevligt :).
Vi körde hem redan vid åtta för jag hade ont i huvudet och Lilli va trött och vi tyckte det bästa va att ge henne välling och natta henne hemma, å  slipper klä på å av henne mitt sömnen.
Sagt å gjort.
Å Linnea somna som en liten ängel.
Jag å Micke slängde oss i soffan käka lite godis och cheezballz :).
Kolla på Wedding Daze, å efter andra reklamsnutten somna jag...i vanlig ordning...
Vakna vid tolv å åt några cheezballz till och råka väcka micke som somnat i fåtöljen :P.
Tog täcket och kudden och somna gott.
Vakna kvart i åtta imorse av att Linnea vaknat.
Hon fick sin välling och vi låg å mös alla tre i sängen :).

Innan jag skulle gå ner å slänga in tvätten spela jag lite Super Mario i sängen :).
Sen lämna micke av mig på mobilia och han å linnea körde till hans lägenhet.
Jag köpte en jacka på vero moda :)).
och ett silverhalsband med ett "L" på :). Jättefint.
Det kalaset slutade ¨på 679 kr.

Nu på eftermiddagen har vi bara tagit det lugnt å haft det mysigt.
Tänkte tända lite ljus och värmeljus å bara ha det såå mysigt med mina älsklingar!
Imorron e det måndag igen, å ännu en vecka ska rinna bort!

E sugen på att gå ut nästa helg.
Va längesen man va på Breeze nu.
Fast tror inte jag får med mig någon hah. Vi e för gamla för det :P.

tror jag ska spana lite på tradera när jag ändå ska in där å betala min faktura!

Ha en mysig kväll.




Kommentarer
Postat av: Em6

Hade jag haft pengar hade jag lätt gått till breeze:) ja vet inte om ja kan dansa som Tjockis bara;) jättefin jacka:*

2010-10-25 @ 01:39:46
URL: http://emmaje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0