Tillbaks på jorden!

Vilken söndag!
Helt underbar!
Svenska mästare!
Jiihaa!

Var först en sväng på Möllan, drack två öl å ett glas vin.
15 minuter innan alla andra gick mot Stadion, gick jag å angelica.
Kön va redan lång utanför ståplats och längre blev den när de andra kom från Möllan.
En timme stod vi i den kön.
Fick skitbra platser inne på stadion.
4 raden.
Vilken stämmning, och som vi sjöng!
Ja, det va en magisk kväll!
Efter firandet på stadion fortsatte vi på Chokladfabriken, där stämmningen va enorm!
Herre min gud!
Blev en del dricka och massa sång!

Igår va vi som 20 000 andra  på stortorget i fira våra mästare!
Kallt som in i bombem var det, å vi gick lite innan alla andra för att slippa trängas på bussen.
Vi köpte pizza och kinamat med hem!
Idag fick jag sova till halv tio :).
Var underbart.

Nu sover Sessan och jag ska snart börja damma här hemma.
Såg riktigt hemskt ut här hemma.
Va så man skämdes över sig själv å sin lathet denna helgen.
Brukar annars städa lite varje dag, eller iaf plocka undan å diska. men det har vi icke gjort.
Men nu e disken undan, här e undanplockat och nu  återstår bara dammning å dammsugning!

Ska träffa Emma å kanske gravidemma också kommer, på värnhem å käka lite å umgås, som vi gör alldeles för sällan nu!

Sen ikväll e det DHW som gäller. Får se om mamma tittar förbi då.

Här kommer lite bilder från helgen!




Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till Miranda & keane

Så fina bilder :).. jisses så stor linnea ser ut på sista :)...

2010-11-10 @ 07:32:32
Postat av: Linda

Hej Jessica . Du , jag såg att din lilla hade Mff mössan ( den som hör till vantarna o halsduken ere va ?) Och jag undrar om du tror mössan passar till en som precis fyllt 1 år ? Vantarna borde väl passa iaf ? Hoppas det va ok att jag fråga ... :) // Linda , (ifrån din gamla Backa-klass)

2010-11-12 @ 18:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0