Redan onsdag!

Veckorna går verkligen rysligt fort!

Idag ska vi på 10månaderskontroll med Lilli!
Ska bli kul å se hur lång å tung hon blivit :).
Gissar på att hon e 75 lång och väger 8500g.
Sist var hon 70 lång och vägde 8040.
Eftersom hon e en smal liten spillevink så tror jag inte hon gått upp så mkt, men växt det har hon.
Det e goodbye med många av hennes kläder.
Nu e det fart på henne här hemma, man får verkligen springa efter henne när hon kryper runt.
Hon öppnar alla lådor och rensar de på kläder haha.
Mickes tröjor har dammat golvet ett par ggr :).
Hon säger mamma hela tiden och välter högtalare och "blombord" (dock utan blomma på såklart).
Alltså e all lugn å ro över här hemma!
NU får man verkligen känna på hur det e att vara mamma, speciellt till en sådan klåfingrig liten flicka som äter allt hon hittar på golvet och bordet!
Preciis som hennes mor gjode :).

Igår kom mor å bror hit på mat.
Korvslantar i kryddig sås blev det.
Ni minns det man fick i skolan!?
Det blev mumsigt.
Sen körde stoff hem å jag å mamma kolla på äntligen hemma å dhw.
Sen körde hon hem å jag la mig en stud på soffan å somna naturligtvis.
men vakna efter en stund å gick in å la mig undet täcker istället.
Klockan åtta imorse kalla Lilli på mig från sängkanten å ville upp å leka.
Så himla skönt. Hon har sovit till halv åtta åtta nu ett par dagar, å det e så skönt.
Fast däremot e hon jobbig att lägga på kvällen. Det tar en, en å en halv timme att få henne å somna.
Vet inte hur jag ska få henne att somna i si egen säng.
Får så ont i ryggen av att gå runt å bära på henne.

Nu sover de två sömntutorna, så jag ska också lägga mig på soffan å kolla lite på tv å ta det lugnt.
Kastar in lite bilder till er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0