Ont i magen!

Försöker att inte tänka på fotbollen imorron.
Jag får bara ont i magen!

Igår jobba jag 7.30 till 14.30.
Det gick snabbt å smärtfritt!

Emma kom till mig vid fyra, å vi drack kaffe å snacka om våra döttrar!
Japp, Emma ska också få en liten tjej :).
Åh va roligt :))).

När Emma körde hem, satte jag Lilli i vagnen å stack bort till värnhem å handla lite till maten.
Tacos skulle det bli.
När vi kom hem, fick Lilli sin kvällgröt sen somna hon!
Det va skönt att ha en lugn stund för mig själv.
Även om jag börja städa direkt när hon somnat, så va jag för mig själv och kunde gå å plocka utan att honförljer efter mig,kör på mig och skriker efter mig så fort jag lämnat rummet!
Lilla fisen e lite mammasjuk nu..
Vid åtta kom Micke från jobb å vi laga mat.
Käkade å kolla på Toy story!
Sen satte vi på ngt vi trodde var "Paranormal activity 2". Meeen som visa sig vara en hemmagjord skitfilm.
Haha!^
Bättre lycka nästa gång :).
Jag somna på soffan som vanligt och blev väckt av micke när han skulle lägga sig!
Halv sju vakna Lilli imorse, å vi gick upp allihopa. Men nu ligger de latmaskarna å sover igen!
Lilli ska få sig en rengöring i sin balja när hon vaknar, en tallrik gröt sen ska vi iväg å fotografera henne :).
Ska även försöka få micke att stanna 10 minuter vid entré så jag kan köpa mig en kjol som jag tittat ut på Gina!

Ikväll ska vi hem till mina päron å käka å så.
Så det blir ingen uppdatering förän måndag eller tisdag, om jag har lust :P.

haaaaaaaaj å ivaaaaaaaaaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0