Myslördag!

Börjar med att svara Linda på hennes fråga!
"Hej Jessica . Du , jag såg att din lilla hade Mff mössan ( den som hör till vantarna o halsduken ere va ?) Och jag undrar om du tror mössan passar till en som precis fyllt 1 år ? Vantarna borde väl passa iaf ? Hoppas det va ok att jag fråga ... :) // Linda , (ifrån din gamla Backa-klass)"

Hallå! Kul att du också hittat hit :).
Det vet jag faktiskt inte, tycker den täcker dåligt om öronen, den e rätt stel å glider upp.
Ja vantarna e rätt "stora" om man säger så, de passar garanterat!


Halv nio steg denna Finnen upp..
Pigg? Neeeheeej :P
Men eftersom man e mamma å van att gå upp mellan sex å sju, så kan man såklart inte sova så länge längre som man gjorde innan.
Men det e luuugnt, jag får många timmars sömn på natten å det e så gött :).

Imorse va vi å boka biobiljetter till paranormal activity 2, som vi skulle se med min bror å hans gravida fru!
Efter vi bokat de, åkte vi på Iphone 4-jakt.
Blev ingen iphone för mig idag inte :(.
Har inte varit intresserad av en innan.. oteknisk som jag e!
Men nu e jag jävligt sugen på en!
Så vi får väl la se :).

Fyra körde vi å lämna Lilli hos sin farmor.
Japp, har blivit en del mormor, morfar och farmor besök de senaste dagarna.
Men som sagt behöver vi också lite tid för oss själva ibland.
Träffa Johan å Sophie på Entré, å gick å åt lite god mat innan bion.
Tyckte verkligen att det va kul att umgås så.
Vi har ju snart mer gemensamt :))). Endast EN månad kvar till deras lilla bebis kommer :).
Dessutom e det kul att se johan å micke komma så bra överens :).
Det e aldrig fel att ha en bror å en pojkvän som har mkt gemensamt och kan umgås utan att jag ska vara med. Tex när de ska spela tv-spel en hel kväll... där passar inte jag in, å vill helst slippa stanken av fotsvett, fisar, ostbågar och instängt..

Iaf.
Nu ska jag kolla på Liar Liar, en gammal favorit :).
Å så njuta av tända ljus å lite cheez ballz ;).
Ska givetvis inte äta de tända ljusen.

Puss på er!

Paranormal Activity 2 får
4 Jessicor
! (av fem)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ha,ha tack för det tydliga svaret ;D



Jag beställde set:et igår iaf . Om nu jag får stoppa mössan i lådan , så passar la vantar o halsduk iaf 2 av 3 duger alright :p



Yepps , såg din blogg adress , hum det va nog på din Facebook sida ... Kul o kika o läsa då o då :)

2010-11-14 @ 05:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0