Mysigt!

Snön bara vräker ner å jag älskar det :).
Det e så ljust å fint å man får sån julkänsla :).
Det som inte e så roligt e att mina stackars händer spricker av kylan, å ingen bra handkräm har jag.
Så det ska jag köpa.

Tänkte åka ut till Burlövs Center idag.. om jag kommer fram.
Man vet aldrig med dessa bussar i detta vädret!
annars får jag väl åka till Entré. De tror nog snart att jag verkligen har shopoholicproblem!
Men jag tycker inte alls om att bara sitta hemma en hel dag.
Å Micke jobbar dag idag, så han har redan stuckit till jobb å kommer hem lite tidigare ikväll, för han ska kolla på fotboll :P.
Men mysigt att få träffa honom lite en vardagskväll.

I lördes va vi på Toys`R us (?) å köpte massa julklappar till Linnéa.
Så blir vi fattiga nu, hur fattiga kommer vi inte bli när "Nr 2" kommer ;).
På kvällen pynta jag lite här hemma, med det vi hade iaf.
Linnéas julgran sattes upp samt stjärnorna i fönsterna!
Fattiga stjärnor i papp, men de får duga detta året.

Igår köpte vi en klänning till Lilli som hon ska ha när vi firar jul hos hennes farmor på Lille Julafton och på Juldagen hos mina föräldrar.
Julafton ska vi nog bara vara hemma å mysa.
Blir lite konstigt detta året, men nästa firar vi iaf på Julafton!

Nu hör jag hur hon ligger å pratar där inne i sängen, så får klä på henne å ge henne lite gröt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0