Jackan!

Fick lämna tillbaks jackan jag köpte på vero moda för en söm spruckit.
Fick pengarna tillbaks eftersom de inte hade fler av denna modellen!
Konstigt.. alla jackor va säkert sönder!

Köpte iaf en skinnjacka igår, så jacklös e jag inte.
Vann även en pälsväst på Tradera!
precis vad jag ville ha :).
Väntar fortfarande på vinnarmail så jag kan föra över pengar å få hem den.

Idag vet jag inte vad jag ska göra.
Får se om det blir en dag hemma.
Tråkigt för Lilli bara, hon blir så lätt rastlös..
Vet inte hur jag ska aktivera henne, här e så trångt här hemma.. Vi får väl se!

Imorron blir det bio med mina Emmor!
Saw 3d.
Lilli ska va hemma hos mina päron den stunden.
Behöver va själv lite med mina vänner, snart har Emma också en bebis, så då blir det full show!

På fredag ska jag ut med personalklubben, till S:T Marcus vinkällare!
160kr för buffé, sen kostar ju drickan en del. så blir väl ngt litet att dricka.
Man e inte mångmiljonär precis :).
Ja inte miljonär heller för den delen!

Potatisen står å kokar på spisen och torskfiléerna ska in i ugnen, snaart e det lunch här hemma!

ha en fin dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0