Iphone 4

Japp, nu e jag ägare till en sådan!
Fick den av världens bästa man :).
OCH så fick jag Sims 3 till ps3 :)).
Ska bara fatta mig på det, det e lite annorlunda jämnfört med till PC.

Igår var vi på Neonataluppföljning.
Det gick jättebra, å hon gick igenom Besiktningen, som Doktorn så fint beskrev det :P.
Fick även veta att Linnéa bara hade lågt blodsocker precis efter hon födds, sen gick värdena upp fint igen.
såå jag undrar nu om jag verkligen hade graviditetsdiabetes...
Men men, det finns inte så mkt att göra åt det.
Jag mår fint, å kan leva med insulinsprutorna och alla blodsockertester :).
That´s life och allt kan inte alltid gå som man vill.
Det e bara till att tuta å köra!
Pendlar upp å ner i vikten, nu går det på rätt håll igen och jag har 10 kilo kvar att bli av med, sen e jag i toppform :P.
Tycker jag.
Vill inte va smal SMAL utan lite former vill jag helst ha :).

Om exakt 21 dagar e jag beräknad att bli faster ;P.
E så himla nyfiken på vad det e för en liten (stor) krabat som gömmer sig!
Tror min bror kommer bli en superduperpappa.
eller tror å tror, jag VET!
såå e det bara min lillebror kvar, men jag å Johan hinner väl skaffat alla våra innan han börjat :).
Jaaa, jag e helt inne på bebisar.
Men jag e så nöjd så, saknar bara magen å uppmärksamheten man fick när man va gravid.
Jag skulle inte vilja dra tillbaks tiden, för då hade jag inte haft det jag har nu!
Världens finaste Linnéa <3.

Idag ska det handlas massa julklappar.
mest till Lilli antar jag.
det e hennes första jul å då ska hon bada i klappar.
Även om jag å micke blir gladast över de haha :).

Imorse gick Linnéa ett par steg själv med hjälp av gåvagnen!
Ni vet en sån vagn de har när de tränar på att gå.
Gåstolen ska vi fälla ihop å lägga i förrådet.
Den gör ingen nytta längre. Hon tycker inte heller det e kul att va i den.
Så nu får vi flytta ner från soffan å sitta på golvet med henne, för hon ska ju klättra och bete sig som en galing och bara släppa taget å tror att hon kan mer än hon kan.
Hon har nu 6 tänder å bits som bara den.
Ont gör det.
De e vassa de små tänderna.

Barn brukar ha ngn som de ser upp till, ngn som e speciell.
Hennes förebild e min lillebror.
När hon ser honom så lyser hon upp med hela ansiktet och tittar på vad han gör hela tiden.
E hon lite kär i gudfar/morbror? :)
Om 2 månader har hon börjat på dagis.
Jisses. Helsjukt.
Ett helt år har gått snart.
Min lilla bebis blir snart ett!!

Imorse när vi satt å åt frukost så lekte hon med en "Pruttkontroll", som micke fick i sin tidning.
Först tryckte hon på den så den fes, sen gjorde hon samma ljud efter.
Hahaha, det va så kul å vi skratta som fan :).
Säger man "BU" till henne, säger hon det tillbaks.
När vi var hos mina päron för ngn dag sen, så sa hon "Vovovovo" å tittade på kaxen (deras hund).
Kanske va det vovve hon sa?
Lampa kan hon visa var den e å samma med mickes katt.
"Var e Molly?", så letar hon efter henne hehe.
Ååh, herregud.
Min lilla lilla bebis <3.

Nej mina kära vänner.
Nu ska jag klä på mig å satta på ansiktet innan trollet vaknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0