Gravid!!

Ååh vad jag saknar att vara gravid!
Det va så himla mysigt å jag mådde så bra.
Man va så stolt över sin mage å visa den mer än gärna.
Nu försöker man gömma den så gott det går.
E inte speciellt stolt över den.
Den buktar innåt där snittet gjordes och e full av stickhål av insulinen och så bristningar på det.
Meen, de ända som ser den e ´jag själv å micke.
Helst hade jag velat ha en platt å vältränad mage, men that aint gonna happen Haha!
Men en sak som ska fixas på kroppen e mina boobs.
När var å hur vettifan, men det e det viktigaste just nu.
Vill kunna gå i uringat utan att skämmas!

Idag vet jag ínte vad jag ska göra.
Förutom att köpa en flaska vin tills imorron då jag ska fira Emma!
Får ta det lugnt å åka hem i tid, för jag ska upp å jobba på lördag.
Hoppar in som resurs i helgen, 7-11.
Jag gillar helgerna faktiskt.
De e så lugna å inte massa spring, städ, inköp och duschar.
Utan vi gör bara det som måstes. Om man ska säga så.
Låter lite kallt kanske. Men vi e inte full styrka på helgen direkt.
I Minnesteamet e vi tex bara 2 stycken på 20-25 vårdtagare.
Å så e det resursen, jag då!
Men det e skönt att sluta elva, för när jag kommer hem, sover nog Linnéa middag och sen har man ändå hela dagen framför sig.

Tror jag ska ta mig en dusch nu.
Men först lite bilder!
 Hos mormor & Morfar!

 Micke, Lilli & Morbror Johan!

 Johans gravida fru, Sophie!

 Hos faster Madeleine!


Kommentarer
Postat av: sofie

Du får bli de igen;-)

2010-11-19 @ 09:53:46
Postat av: Em6

Du kan inte skriva en sån rubrik. Hehe:) mitt hjärta stanna o ja tänkte nu kommer en lillebror till linnea. Hehe

2010-11-19 @ 10:07:02
URL: http://emmaje.blogg.se/
Postat av: Sanna

Måste verkligen säga att jag gillar din blogg för tycker just nu att du uppdaterar bra. Både text o bilder. Jätte skoj. Vad stor Linnea har blivit dessutom. Tiden springer verkligen förbi.



Vänta med att göra boobsen tills efter du fött alla barn du ska ha. Min väns bröst blev lite förstörda under graviditeten. Så hon sa också till mej att jag skulle vänta. Så bara ett litet tips. Tycker man ska göra det som känns bra, så länge man själv mår bra! Önskar dej all lycka. PLUS ATT DU ÄR FIN SOM DU ÄR !! Kramis

2010-11-19 @ 15:09:36
URL: http://bimbolife.blogg.se/
Postat av: mormor

2010-11-19 @ 19:37:47
Postat av: mormor

hon är finast

2010-11-19 @ 19:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0