Freeedaaag :)

Idag e det fredag å idag fyller en av mina Emmor år :).
Stooooooooort grattis hjärtat!

Bion igår va ingen direkt höjdare, men jag fick iaf en kväll med mina flickor!

Idag har vi varit å hämtat "taggen" till garaget, där vi fått en plats :).
Skönt för Micke att slippa leta ute på gatan varje natt han kommer hem.
Å så slipper vi skrapa rutor :).

Om typ 2½ timme kommer mor å hämtar mig å Lilli.
Jag ska hem till min arbetskamrat för lite snack innan ST Marcus vinkällare och Lilli ska vara hemma hos mor tills micke slutat jobba (20.00 idag).

Jävla väder.
hemska höstväder :(.
Men snaaart e det Jul. Å jul e ju kul..
Tycker att allt e så mysigt på julen.
Förutom sommaren så e julen också en favorit.
Har inga julsaker kvar.
Hotta allt när jag flytta från Bellevue.
var ändå bara skit jag hade!
Så nu blir det till att handla.
En julgran ska jag ha!!! SKA SKA SKA! Har inte haft gran sen jag bodde hemma, vilket e 5 år sen jag gjorde!
Fem år. Guud va tiden går fort!

nej, nu måste jag göra vid mig här himma, medans Lilli sover. Annars blir det bara följa John, å det pallar jag inte!
Trevlig kväll på er




PS!
E det något ni vill att jag skriver om i bloggen? Något som jag inte redan blottat mig om?
DS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0