Då va det måndag igen!

Hoppas ni haft en naajs helg!

I fredes va det meningen att jag skulle ut, men det blev inte så.
Var hemma, spelade lite SuperMario med Micke och mös med Linnéa.
I lördes blev det utgång. Iaf en liten stund :P.

På dagen i lördes, sålde vi Mickes bokhylla till en riktig bonnlurk :P.
Sen körde vi till Babyringen som hade utförsäljning av allt.
Vi köpte en paraplyvagn för 250 kr, en badbalja för 100kr å så lite annat smått å gott.
Sen körde vi till Bernstorp å MediaMarkt, där det blev en radio till köket, Två filmer (skönheten å odjuret samt Boog & Elliot), två microfoner till singstar och en fjärrkontroll till Ps3an.
En snabb runda inne på Jysk, där vi köpte en resesäng till Mickes mamma, så Lilli kan sova i den när hon e där.
Mina föräldrar har redan en sån därför köpte vi en till hans mamma bara.

Igår.. dagen som va så fruktansvärt lång.*trodde aldrig den skulle ta slut!
Skulle egntligen fotograferas i Torso, men vi va lite bakis så vi sket i det.
Så det blev sofflocket hela dagen.
Lite Kinamat på det och så Skönheten & Odjuret.
Jag somna mitt i som vanligt.

Idag gick micke upp med Linnéa.
Jag sov till halv tio ungefär.
Å det skulle jag inte gjort, för nu e jag så seg som jag blir om jag sover förlänge eller omjag sover mitt på dagen..
Men men.
När Micke sticker till jobb, ska jag åka ut till Burlövs Center å köpa en overall till Linnéa och se om jag hittar några julklappar.
Ingen har sagt vad de vill ha, så det kommer bli drygt detta!

Usch nej, om man skulle göra ngt vettigt!
Ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0