Behöver jag?

Behöver jag förklara hur lycklig jag e?
För er som inte glor på Fotboll, så vann Malmö mot Brommapojkarna med 4-0!
Nu ska de vinna över Mjällby på söndag, så e GULDET vårt :)).
Jepp, jag ska infinna mig på den matchen, å japp jag ska fira guldet med att sluta röka!!!
Jajaja, tjatig kvinna om denna fotboll!
Men jag kan inte hjälpa att jag e såå förälskad i MFF!
Johans å Mickes fel! :)

Mor å far har varit här å kollat fotbollen med mig.
Å jag bjöd på Tortellinigratäng till det!
Nu ska ni bara veta vad jag gör!
Tror jag har skrivit det 3 gånger innan de senaste veckorna:
Jag färgar håret!
Tyckte personligen att det såg grönt ut, så nu har jag tagit en färg med lite rött i, så n ska det banne maj inte bli grönt!!

Imorron, tvätt 12-16.
Sen kommer mor min och kollar på DHW med mig :).

Onsdag, ingen Ullared :(.

Torsdag, Hörselundersökning för Lilli.

Fredag, Vet ej på dagen men på kvällen blir det mys å Paranormal Activity men älskling!

Lördag, Middag hos mina päron

Söndag, FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTBOOOOOOOOOOOOOOOOOLL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0