Back!

Sorry.
Har haft fullt upp dessa dagar.
Har bland annat varit på diabeteskurs på sjukhuset.
Fick en massa info.
Alla som va där hade haft diabetes från 6 till 40 år, så jag va lite efter där.
men tyckte det va bra att få tips å råd från de.
Min största fråga var om graviditet, å det har jag fått svar på nu.
Så nu e det fritt fram HAHA!
Fast vi väntar ett tag till.
Linnéa behöver först få all vår uppmärksamhet innan lillebror kommer ;).

Va så himla mysigt att stiga upp (8.18) och kolla ut hur mkt snö det kommit.
Julkänslan slog på direkt.
Men jag ska inte sätta upp några julsaker förän till helgen, då jag hunnit köpa några.
har bara tre små tomtar.
Inga ljusstakar eller stjärnor, INGET!
Kasta allt i flytten.
Å en julgran e ett måste. Men får nog binda fast den på ngt sätt, annars vet jag en liten fis som kommer välta den :).

Jag e så lycklig.
Jag har allt det där som jag aldrig trodde jag skulle få.
En underbar, fantastisk dotter och världens bästa man!
Jag älskar er ♥


Idag kommer tjockisen Emma och hälsar på :).
För att vara exakt, så har hon bara en månad kvar tills hon får träffa sin lilla dotter!


Nu ska jag kasta min lilla loppa i badet!

Ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0