Åh vad fint!

E jag den ände som gillar snö?
Ja, förra året tyckte jag inte det va en höjdare eftersom jag hade den andra förbannade vagnen, som man inte kom fram med.
Men nu har jag min fina Emmaljunga UTAN snurrande hjul där fram.

Båda mina älsklingar ligger å sover å jag tänkte snart at en dusch i lugn å ro.
men ska först dricka upp mitt kaffe!

Idag blir det nog storhandling å kanske lite julklappshandling med :).
tror jag har alla klappar klara i huvudet, det svåra va till lillbrorsan, men fick ett fint tips innan :).
Det som e lättast e till Lilli. Kommer nog handla en massa klappar till henne, fast hon inte bryr sig.
men jag älskar att handla till henne.
Varje gång jag e ute å shoppar, så får hon en liten leksak. Hon kommer bli såå bortskämd.
men jag kan inte hjälpa det. Älskar att ge bort "presenter".
Har inte pratat med mina vänner om julklappar.
Tycker att om vi nnu ska köpa ngt kan vi likabra köpa till varandras barn, å till Emsan som inte har barn än, ska få en julklapp :P.

Älskar julen.
Den e så mysig.
Skulle egentligen på Klassfest på lördag, men det ser lite dåligt ut.
Mina föräldrar skulle ha Linnéa då Micke ska ut med MFF-kollegerna på lördag.
Men eftersom pappa frågat när Linnéa skulle sova över hos de, så får hon göra det iaf.
Så kan jag pynta här hemma, å ha en mysig kväll för mig själv!





Kommentarer
Postat av: Em6

Det låter bra med julklapparna tycker ja. Vi ger barnen o emma:)

2010-11-25 @ 10:15:17
URL: http://emmaje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0