Vi e 3!

Just nu sitter jag å funderar över hur livet kommer se ut om ett år!
Jag kan nästan lova att jag e singel!
Men jag vet att jag bor själv med Linnéa!
Det gör faktiskt lite ont när Micke pratar om när jag flyttar... Jag känner mig inte alls välkommen här och det e jättejobbigt..
Många undrar varför jag inte flyttar hem till mina föräldrar eftersom de sagt att jag får göra det, men det känns som om jag inte tar hand om Linnéa själv då.
Jag vill inte flytta hem igen och bli "barn" igen.
Jag vill vara vuxen å bo själv å klara av att ta hand och uppfostra Linnéa själv.
Jag vill så gärna ha det bra, kunna andas ut och leva ett bra liv.
Men just nu känns det inte som jag kan göra det.
Jag känner mig innestängd och uttråkad.
Jag trivs inte här som det ser ut, känner mig inte hemma, fast det e mitt hem, iaf för tillfället!
Har ingen "egen" adress utan jag står som inneboende (co) och hur ball känns det?

Idag har jag iprincip legat på soffan hela dagen och kollat på Band of Brothers (krigsserie).
Jag och Linnéa tog en timmes powernap innan mina föräldrar kom en stund på kaffe.
Nu sover Linnéa och jag ska snart sätta igång serien igen för att säkerligen somna till den!

Igår va jag, emmaa och Linnéa i Svedala hos emmaj och grilla och prata skit.
Vi skicka frågor till 118 800 och fick roliga svar som vi skratta åt som bara tusan :).
<3<3

Imorron kommer emmaa hit och dricker lite kaffe innan hon ska jobba, sen ska jag väl sitta hemma å kolla krigsfilmer resten av dagen.

Lördag ska Micke springa Lundaloppet och efter det kolla fotboll.. å jag ska sitta hemma.
Söndag vet jag inte vad som händer, men det blir väl att sitta å uggla ännu en dag.
Verkligen roliga dagar framför mig!!


Vi e tre som har lyckats hitta de mest otillräckliga männen!
Men tjejer, vi ger inte upp.
Vi e starka och klarar oss fint utan de!
E - V - JAG!

Pusskram/♥Linnéas mamma♥

Kommentarer
Postat av: emma

<3<3<3

2010-05-07 @ 09:25:33
URL: http://www.metrobloggen.se
Postat av: Vicky

Du o ja kan ju göra ngt i helgen. Sitta o ha värdelösa dgr ihop åtm.



Ja hoppas livet reder sig för oss alla... ja orkar inte själv längre. o ja förstår att du är lika less =(

ja förstår dig verkligen i de du menar om att du inte vill flytta hem till dina föräldrar. du är så duktig o så strong som ORKAR bara för att du SKA kunna själv!!!

du ska vara stolt över dig själv jessica.

2010-05-07 @ 11:37:19
URL: http://www.no3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0