Tänder!

Mamma å jag upptäckte idag flera små vita fläckar i Linnéas tandkött..
Hon har dregglat som tusan och har hela tiden sina fingrar å kliar i munnen.
Hon har blivit lite mer kinkig men ingen dålig mage eller feber.
Vi får väl se när de ploppar upp :).

Idag va vi på BVC för att prata mat och kolla vikten å längden.
Hon e 63 lång och väger 6060g.
Sist vi var där va hon också 63 lång, men barnsköterskan sa att det måste blivit fel.
För isåfall hade hon växt från 58 till 64 på en månad och det e kanske inte så troligt :P.
Hon följer iallafall sin kurva fint.
I veckan ska vi börja å ge henne smakisar. Får vi se vad hon tycker om det! :)

Vi har även hunnit med att köra ut till Svågertorp för att inhandla en ny tv och ny kyl/frys..
Ja Micke gjorde det.
Sen köpte vi ramar till våra föräldrar som vi ska sätta i ett foto på Linnéa.
Jag har redan gett mina föräldrar sin, eftersom jag har tillbringat kvällen där med mamma :)<3.

Nu ska jga strax hoppa ner i sängen, så jag e utvilad ifall Linnéa tänker vakna klockan fem imorron igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0