Svaret!

Fick svaret på varför min moderkaka var så igenkalkad!
Såhär stod det i brevet:

Bästa Jessica! (ja vad tänker man när det står så? jag måste va DÖDSSJUK!!)

Svart på mikroskopiska undersökningen av din moderkaka har nu kommit.
Undersökningen visar att enstaka delav av moderkakan var dåligt syreförsörjd. Du bör därför vid kommande graviditet få behandling med en lätt blodförtunnande tablett. Detta är jounalfört i din journal och barnmorskan på mödravården kan läsa anteckningen vid kommande graviditet för insättande av behandling!



Hmm... vet inte riktigt vad jag ska säga..
Vågar man bli gravid igen.. när det e dax för det?
Vill verkligen inte riskera att samma sak händer med nästa barn..
Okej, det e därför jag ska få behandling.. men ändå.. kan jag inte bara få ha en normal graviditet å förlossning nästa gång?

Jaja.
.....

Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till mirakel Anton!

klart att du kan få en normal förlossning nästa gång.. =) tur att dom kollar upp de & kan ge dej en tablett & ha full koll på dej.. =) de innebär fler ul & undersökningar! kallas riskgraviditet.. låter hemskt kanske, men de lugnar ju dej lite iaf.. =)

2010-05-05 @ 13:12:39
URL: http://pazur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0