Storstädning av kök!

Blev en sen kväll med Emma igår.
Vi börja först med att grilla å sitta ute på uteplatsen här hemma.
Sen satt vi kvar till närmre halv två på natten.
Vi drack tillsammans 2½ liter vin :P.
Vi satt där ute i dimman (ja det va dimmigt ute) och hade hur trevligt som helst :).
Det ska vi göra många ggr i sommar. Kanske inte dricka 2½ liter vin, men sitta ute på kvällarna.
Jag somna sen som en stock och vakna halv elva idag :).
Dock skulle vi va iväg å hämta nya kyl/frysen mellan tio å elva, men vi kom iväg lite senare!
Linnéa fick va hos mina föräldrar sålänge.
Vi kasta den gamla kyl/frysen och massa annat på tippen.
Vi kom dit tio i tre och de stängde tre, så vi slapp alla köer där inne :).
När vi sen kom hem stack Micke å fiska med sina arbetskamrater och Emma kom hit.
Vi planerade lite om förändringar.
Sen börja vi storstäda köket.
Tvättade skåpet ovanför kylen, puttsade spis, väggar och diskbänk.
Känns så skönt nu när man fått göra ngt som Micke blir glad för.

Linnéa fick smaka på morotspuré.. det gick väl inte så himla bra, det mesta kom utanför :).
Men hon klöks inte längre när hon får smaka på mat.
Vi åt kycklingklubbor med ris och café de Paris-sås.. gott :).

Imorron ska jag fortsätta mitt storstädande. Tror det blir toaletten och kanske "Linnéas rum".
Vi får se.

Nu ska jag läsa lite bloggar som jag inte hunnit idag, sen ska jag mysa med min man i soffan!


Kommentarer
Postat av: milo

Gott med vin ;) ..



Hahah så söta bilder , funkar det bra med smakisarna ?! ... Kul att träffa dig föresten , sorry att jag var så kort , men hade nyss bråkat med Miranda ang skorna , men ja det sa jag haha ! .. Barn hehe!

2010-05-24 @ 14:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0