Iskall!

Igår va världens tråkigaste lördag!
Jag låg bara på soffan å kolla på tv.
Laga lite mat, Stekt potatis, kotletter, bearnaisås och grekisksallad.
Va meningen vi skulle fira våra födelsedagar tillsammans med en myskväll.
Men Micke stack till sin mamma å va där hela dagen..

Fick ingen present av Micke, så jag tänker inte ge han sina förän jag fått min.
För mig e det en principsak.
Det ända jag fick va ett "Grattis" i ett sms klockan 01.13 på natten.
Snällt å omtänksamt!
Men, ska han köra med den iskalla stilen, fine, då gör jag det med.

Idag ska jag in till Mobilia å byta storlek på ringen som jag fick av Angelica :).
Sen ska vi kolla på fotbollen, angelica och jag!

Hans mamma e här nu.. hon hälsa inte när hon kom..
En sak e säker, hon kommer inte innanför dessa dörrarna när jag e hemma.
Jag bor här, det e bara att visa respekt eller dra!

Nej nu ska jag röra mig från v-rummet.



Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till mirakel Anton!

jisses.. vad händer? =/

trist att de är så, hoppas de blir bättre <3

2010-05-02 @ 14:05:02
URL: http://pazur.blogg.se/
Postat av: Pillan

Men gud, fyfan vad traddigt... Hoppas dom båda blir bättre!

2010-05-02 @ 18:25:25
URL: http://www.metrobloggen.se/Pillaaaan
Postat av: Vicky

För djävla ledsamt... de är inte så här de ska vara stumpan =(

Förstår din grymma besvikelse!!! och oavsett de är Mickes lgh så är i ändå två som bor där, så ja tycker du gör rätt i som står på ig om att hon inte bara går in där... o dessutom inte ens hejjar???? Haha de hör väl till vanligt folkvett att hejja på ngn??

2010-05-02 @ 19:36:49
URL: http://www.no3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0