Sommardag!

Sov till tio idag.
Gick å la mig lite över tio igårkväll!
Det va skönt sålänge man sov, sen blev man tröttare än igårkväll.
Men det försvann med två koppar kaffe och en trip till Optimeras gamla lokal och sen IKEA med Emmorna!
Köpte nya knoppar till köksluckorna (räckte bara till hälften så får åka dit å köpa fler en dag), en burk till Linnéas välling, bordsunderlägg (?), nya matskålar till katten och en blå filt till sovrummet!
Allt utom filten gick i rostfritt.. mkt fint!
Så en dag ska jag köpa en ny kaffekokare i rostfritt!
Kommer bli fint :).

Micke köpte en gåstol till Linnéa idag.
Hon gillar den. Den gör massa ljud å grejer. Det e mer än vad det fanns på vår tid ;).

Liten va så trött så hon decka vid sex och sover fortfarande. Får snart väcka henne en stund, annars lär hon vakna klockan fyra imorronbitti och det vill vi inte!

Imorron trillar pengarna in på kontot.. de e verkligen efterlängtade!
Jag måste få ordning på min ekonomi nu å inte slösa så mkt som jag brukar göra, sen va fattig efter ngn vecka igen!
Ska lägga undan pengar till resan och även spara några hundralappar till Linnéa!
Mickes pappa har öppnat en fond till henne där pengar ska sättas in från oss och de som e sugna på att ge henne lite pengar :P.
Men jag vill ha ett eget sparkonto till henne, som man kan ha ifall hon behöver en cykel eller något annat dyrt!

Nej nu ska jag lägga Linnéa i sin säng (hon ligger i vagnen) och jag ska slänga mig på soffan en stund!

Just det, igår stod Linnéa upp själv i soffan å kolla ut genom fönstret.
Jag ställde henne såklart där, men hon stod kvar i ca 5 minuter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0